Aşılama tedavisi ile hamile kaldim 4 yildir çocuğum olmuyordu ara ara lavaboya gidince lekelenme oluyor bi kac gun kesiliyor sonra tekrar peceteye gelicek kadar çok değil 30 haziran da keseyi gorduk doktor 15 gun sonra gel tekrar bebek gelişmis olur kalp atisina bkrz dedi cok korkuyorum sizce daha erken gitmelimiyim