Naz1905 Kızlar bilenler biliyordur bugün kontrolümüz vardı hastaneye geldim bide ne olsun doktorum yok ayrılmış. Başka doktora yönlendiriler son günlerimde yapılırmı bu ya sinirden ağlıyorum kapıda
Mrveml Naz1905 son zamanlarda olması kötü olmuş ama birde şöyle düşünün vardır bundada bı hayır belkıde daha ıyı bır dr a denk gelceksınız 🙏
Albatros3501 Naz1905 inanmıyorum🙄 sen doktor değişmek istesen kabul etmezler bu nasıl iş arkadaş mağdur olan yine biz hep biz😐