Mlk_ Kızlar gece test yaptım negatif çıkmıştı kenarıya koydum sabah kalktığımda ikinci çizgi silik belli oluyor daha önceki yaptığım testlere baktım onlarda böyle ikinci çizgi yok 2 ay adet dönemim geçti olsa iki çizgi direk çıkarmıydı🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
tlhmrv Mlk_ testi yarın sabah ilk idrarinla yap gece yapma .. bı kaç kez duymuştum çöpe attım sonra silik cizgi çıkmış hamielyim diyenleri insAllah öyledir 🙂
Tubagns1508 Mlk_ yayılınca çıkabiliyor çift çizgi. İlk dakikalar önemli ya testi tekrarla bence canım 🥰 RABBİM gönlünden geçeni nasip etsin inşallah 🤲🏻
mombarbie_ Mlk_ resim at canım birde tekrarlamadan emin olamazsın hemen bir tane test daha yap erken gebelik testi buraya at bakalım bende 2 ay gecikmeli regli olarak öğrendim 2.ay hiç olmadım hatta ilk ay da baya gecikmisti
mombarbie_ Mlk_ canım gozle görülür şekilde pozitif bu test biran önce testi tekrar et şimdi ya da yarın sabah ilk idrarla ama tekrar et testi oda bu şekilde 5 dakika içinde çıkarsa kan ver bence gebelik var hayırlı olsun inşallah
Mlk_ Ay inşallah ya 2 seneyi geçti nasip olmadı pcos olduğu için bi mucize olsun Allahım 🤲🏻🤲🏻 Elimde bi test var yarın sabah yaparım artık
Nili4321 Mlk_ canım ben de aynı senin gibi yaptım yapıp köşeye bıraktım sonra ertesi gun bir tane daha yaptım onu da yapıp beklemeden çöpe attım bi baktım bir saat sonra çift çizgi direkt gidip bir önce ki güne baktım o da hafif silik çıkmış meğer görmemişim. Elinde test varsa yap günün her saatinde olur dedi eczacı. Benim 2. Olan günün ortasında yaptığımdı.
Mlk_ İki seneden beri olmayınca insan bi umut bekliyor canım tahminimce yoktur büyük ihtimal ama daha önce ki testlerimde hiç böyle kuruma çizgisi görmedim 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Parlakk Moral bozmak istemem ama ilk on dk icinde çıktıysa vardır sonrasını dikkate almayın derim daha önce ben 2saat sonra kopkoyu çizgi görmüştüm ama o ay hamile değildim
Yasemen790 Bence hamilesiniz:)) Negatif olduğunda kuruma çizgisi ve hiç görmedim ben. Ama ne zaman pozitifi görsem hemen oyle 5 dk da cıkmadı çok sonradan çikti hamileydim. İnşallah siz de hamilesinizdir:)))
Mlk_ Yasemen790 inşallahhh Bir hafta daha beklicem elimde test var ama varsada daha net çıkar 1 hafta sonra 🥰🥰 2 aydan beri adet olmadım olsa silik çıkmazdı baya koyu çıkardı diye tahmin ediyorum o yüzden olcağını çok tahmin etmiyorum Alıştım sürekli nehatif göremeye o yüzden galiba bu kadar rahatım 😂
gamizee_ Eğer negatifse kuruma çizgisi bile çıkmıyor ben de hamileliğimi böyle öğrendim, kuruma çizgisi sandım ama diğerleri de öyle oldu. Hamile olmadığım aylarda kuruma çizgisi bile çıkmıyordu bence hamilesin bir kan ver🤷🏻♀️