Merhabalar herkese🌸 Ya bi şey sorucam size, şu an 13+5 haftalık hamileyim doğumum kolay çabucacık geçsin diye şimdiden neler yapa bilirim ? 2.gebeliğim ve ilk doğumum çok kötü kabus gibi keçmişti bi daha asla doğurmam diyodum ama kızım olucak İnşAllah ve bu seferki doğumum çok güzel geçsin istiyorum yapa bileceğim neler var ? Şimdiden teşekkürler🩷