28 haftalık gebeyım bu 3.hamılelıgım ondan dolayı olabılır muhtemelen ama hemoglobın degerım demır magmezyum kalsıyum b 12 hepsı dusmus. Hemoglobın 8 küsür.takvıye de almaya calısıyorum benım gıbı olanınız var mı cok halsızlık yasıyor musunuz? ek olarak takvıye bıtkısel seyler kullanıp fayda gorenınız var mı ?