Bbetll Ruveyda35- forum sayfasında sol üst köşedeki üç çizgiye dokunun, oradan resim yükle yapabilirsiniz
11-02- Ruveyda35- ana sayfada üç çizgide. Görsel yükle diyor yükledikten sonra link veriyor onu kopyalayıp buraya yapıştır cnm
Tugbazdmr Ruveyda35- merhaba, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Youngmotherr Ruveyda35- Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Ruveyda35- Telefonum kirik basamiyorum ya dediğiniz yere ay cok heyecanlndim biliyorum ilk bebegimi kaybettim icin ,
tamamdanolmuss Ruveyda35- ben sikik çizgi gördüm hemen mi çıktı acabaa? Hayırlı olun kan verin çıkar kesin
HaticeNur16 Ruveyda35- evet silik çizgi görüyorum çok yeni olmalı 💕 hayırlısıylasağlıkla kucağınıza almak nasip olsun 🤲🏻💕
ZynpSnr Silik cizgi var gebelik var gibi canım kan testi yaparsan daha garanti olue hayırlı haberler almanı diliyorum☺️