Kızlar 8. Haftaya gircez salı gününden beri her şey çok sakin. Mide bulantım bir anda çok azaldı. Kasık ağrısı yerleşme ağrısı vs azaldı. Tv izliyorum normal bi insana döndüm yani belirti yokmuş gibi hissediyorum ve çok korktum. Biliyorum bebiş5. Ayda hissedilir ama yani?? Yarın tandevumuz var ilk defa kalp atışı için gidicez ama çok korktum