Elif2230 ayni sorun bende de vardi gecen hafta doktora gittigimde suyun biraz azalmis dediler. 1 hafta boyunca yine de ayni islaklik oldu. Bu gun (36) tekrar doktora gittigimde yine de biraz azalmis ama korkulacak degil dedi. Ben peçete kullandigim icin iz durumunu bilemiyordum. Son 2 gunde kullanmayi biraktigimda az biraz izi olan islaklik fark etmisdim. Fark etdigim diger bisey ise hakiketen havalar sicak oldugu icin islakligin cogunun ter olduguydu. Siz yine de suyunuzun azaldigindan subheniz varsa her hafta kontrole gidin. Ben bugun gidince cok rahatladim biraz da doguma az kaldigi icin (17) yetisiriz diye dusunuyorum. Allah saglikla bebeklerimizi kucagimiza almayi nasib etsin🙏