civcivsuyum devlet Hastanesi’ne yeni geçiş yaptım özelden maalesef temmuz zammi geldi aşırı zorlar eğer özelde olursam. Devletin prosedürü ne tam olarak bilmiyorum yalnız devlette gittiğim doktor pazartesine kadar gelmezse haftaya her gün geleceksin nstye inşaallah gelir o güne kadar dedi ama cuma da bitiyor odur geleceği yok :( o zaman ne olur ne biter ne yapılır çok merak ediyorum biraz da korkuyorum tabi ilk olunca :/