Ankarali85-6 4. Denemede pozitifi gördüm. Doktorum ilk 3 gün yemek ve WC dışında kalkma dedi onu dinledim kalkmadım. Kabız olmamaya çalış lifli şeyler ye. Çiğ kuruyemiş tüket. Tahıllı ekmek ye vs. 3 günden sonra evde yürüyüş yaptım dışarı çıkmadım yine iş yapmadım. Belirtim vardı benim diğerlerine göre daha 2. Günden bile Farklı olduğunu hissetmiştim. Çünkü ilaçsız tedavi oldum bu sefer yaşadığım her şey belirtiydi. Kasık ağrısı, ayak üşümesi, yediklerim sürekli midemden geri geldi gibi oldu bunlar belirtiydi.