anneoluyorumx Kızlar dün gece acile gittim Nst de sancım çıktı. Doktor suyu fazla ddi yatış verdi Kabul etmedim bugün kendi doktorum da randevum var . 36. Haftada doğum yapan var mı ? Korkuyorum açıkçası 😔
MonicaGeller anneoluyorumx ben ilk oğlumda 36 +5 te yapmıştm canım. Bebeğin kilosu iyiyse hiç korkma. Bir sorun çıkmadı
Minis122 anneoluyorumx beninde suyum fazla 35+5 haftalgimim gecen hafta pazartesi guttim sancim.cok sikti 33 haftada 8 gun hastanede yattim sancilardan dolayi. 6 dokotr falan gezdim sanirim en son pazartesi iyi bir doktor buldum suyun fazla o yuzden kaynakli dedi. Pazartesi kontorlum var sancilar durmuyir gene devam. Dogum yapabilirim 36 haftalik olcam o zamanda ciger gekistirici falan yaoilmisti hastanede yatarken
A-eren anneoluyorumx küçük doğar ama benim de bildiğim kadarıyla küvöze girmez ben 34 haftalık doğum yaptım 2 hafta küvözde kaldı korkutmayın kendinizi
Emsell 36 haftalık doğum yaptım kızım 2.450 45 santim doğdu ve gayet ssğlıklıydı küveze girmedi . Yani bi sıkıntı olmaz merak etme sağlıklıca kucağına alırsın inşallah bebeğini