Bende de aynı sorun var hemde 3 aydır falan kabızlıkda var. Doktorum kabızlık icin dulcolax diye bi ilaç verdi hemoroid içinde proctolog krem verdi. Kremi günde iki kez sürüyorum geçti hemoroidim ama kabız olduğum icin kendimi zorlarsam tekrae çıkıyor ama kremi kesinlikle oneririm 2 gunde gecirmisti benimkini