NiluferMilana Merhaba cıkolata kıstı olupda dogusdda gıdenı varmı? Kendılıyınden? Amalıyet olması sartmı bu kıstın?
MadameHappy34 NiluferMilana bende 5tane kist vardı doğum dan sonra kontrole gittiğim de hiç biri yoktu