Ogretmenms bende doğum dan hemen sonra tansiyon düşmesi oldu canım onlar yapılması gerekeni yapıyor,3-4 saat odaya çıkarılmadım bebek ile birlikte doğum odasında kaldım önce serum verdiler baya ilgileniyorlar sonra elma suyu falan içmemi istediler 🥲 baktılar olmuyor kahvaltı bile getirdiler doğum dan. 5 saat sonra odaya geçtim,çıkartmadan ayağa kalkıp desteksiz yürümeni istiyorlar ben ilk 2 deneme de göz kararması,baş dönmesi ve halsizlik ile tekrar düşüyordum resmen yatağa istemsiz gözler gidiyor zaten. O ana bırak düşünüp stres yapma planladığın gibi olmuyor hiç bir şey emin ol.