Kızlar malum gece sıcaklarından uyuyamıyoruz haftamız da 17 olmak üzere. Dün uyku sersemi sağa sola dönerken vücudumu çok hızlı yatağa çarptığımı hissettim. Allah korusun bebeğin kordon dolanması ya da eşten ayrılması gibi bir durum olabilir mi :( internette böyle şeyler yazıyor kontrolüme de daha var çok tedirgin oldum