DenizDnz- ben de öyleyim maalesef. Aralıklarla en fazla 1 saat uyuyabilsem şükür diyorum sabaha kadar toplasam 3-4 saat bile uyumuyorum. Ev serin ama bana ateş basıyor 38. Haftamdayım birkaç güne sezaryen olacağım aklımda bin tane soru var. 2-3 aydır uyku düzeni diye birşey kalmadı bir yandan ağrılar zaten uyutmuyor. Bol bol uyuyun bu günleri çok arayacaksınız diyen çok bilen yakınlarımın ağzına bir tane çarpmak istiyorum bazen. Sanki uyunuyor😒