Aysedgl Nasıl cayır cayır yanıyor buz torbası koyuyorum ayagıma rahat uyuyayım diye daha 16 haftalıgız ama valla niye böyle yasayan var mı?
Brisii Aysedgl aynısını yapıyorum bacım bugün cok gezımdım ona baglıyorum ayagım cayır cayır buz torbası var ve şişler
Hacerozcn Aysedgl ben daha ölüyorum 32+3üz ama mahvoldum nefes darlığı aşırı çekiyorum aynı zamanda kalbim delik çok zorlanıyorum yaa bi an once dogurmak istiyorum Rabbim’in izniyle🥰
Beyzanrkrkmz Aysedgl bende yaşıyorum yaa tek değilmişim. Valla yanıyor deli gibi ayakkabı gitmek istemiyorum o derece
Lafayette Aysedgl aynen 24.haftadayim, bir aydır özellikle ataklarım yanıyor, aslında en basından beri yaniyordu, soğuk suya tutuyorum ben de
Aysedgl Beyzanrkrkmz aynen yaa şekeri olanın yanar derler bilemedim ki cayır cayır yanıyor valla buz koyuyorum soguk suya tutuyorum
bebisimbenmmm Aysedgl bende oyleyim iki gundur buz koyuyorum ayaklarim altina biraz iyi geliyor sekerim falan da yok bu sicaklarda normal sartlarda bile yanmak mümkün.. urfqda dun aracta 56⁰ gosteriyordu yakinda kebap oluruz