Kızlar doğumuma uygulamaya göre 18 gün var özel takipliyim devlete hiç gitmedim şubatta deprem olunca ailemin yanına balıkesire geldim eşim adanada memur olduğu için gelemiyor sadece doğum izni var 7 gün doktorum doğumun 20 bin olduğunu özelde mi devlettemi yapmak istediğime karar vermemi istedi bende hamileliğimde eşim yanımda olamadı doğumda olsun diye sezaryen istiyorum ama bildiğiniz gibi devlet istek üzerine sezaryen yapmıyor normal doğum için beklesem yol 15 saat eşim yetişemez napıcam bilmiyorum artık düşünmekten uyku uyuyamıyorum uzun oldu hakkınızı helal edin ama fikirlerinize düşüncelerinize ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ederim