anneoluyorumx Kızlar 36+1 olduk. Bu gece kusma bulantı şikayetiyle hastaneye gittim serum filan taktılar kan idrar vs. Sonra nst çekildi sancı çıktı Sonra normal ultrason kontrolü yapıldı Suyun fazla dediler. Suyu fazla olup doğum yapan var mı