Rmysass yenidoğan döneminde kullanılmaz özellikle.
Bende bebeğine daha bebek arabası almadım 1 aylık olduk yeni alicaz. Puset kullaniyoduj tanıdık vermişti ama hiç kullanışlı bişey değil arabanın içinde kullanmak için güzel ama elde taşınmiyo asla. Puset kullanılacaksa travel sistem Bebek Arabası alıp takip süreceksin en güzeli elde tasinmiyo çok ağır çünkü. Travel sistemler de çok yer kapliyo. Kabin boy alicam bende tam yatanlardan yerde kalkamiyo yenidoğan zamanında da iş görüyor tam yattığı için