Papatyahanimm Hilalozkan_94 aa bu arada is falan mi yaptin ya da ayakta mi durdun , benim de oyle olmustu dinlenince gecmisti eger oyle dinlenince geciyorsa agrin normal. Beta degerin guzel
pandasever Hilalozkan_94 kendi adıma söyleyim çok ağrım olmuştu geceleri yatirmazdi Dr m normal olduğunu adet olmadığım için olduğunu söylemişti o sancının.
Hilalozkan_94 Aybarssmom_ korktum gece gece ilk defa bıcak saplanır gibi kıvrandım değer iyi mi sizce c.tesi tekrarlıycaz 🤲yanlıs yazmısım 268 olacaktı o değer 🤦
dlb97 Ben de 5. Haftadayım geçen haftadaysa hamileliğimi öğrenmeden önce aşırı sansccım vardı sanki belim ikiye ayrılıyormuş gibi herkes normal diyor
Bebem-62 Banada oldu bıcak gibi oldu sancım falan oldu Beta 163,2 IU/L hamile miyim acaba Kan verdim nabızdan baktım😏
Sulemrullah Hilalozkan_94 5+4 deyim adet tarihim geçince aynı şekilde ağrılar oldu sanki adet olacakmışım gibi ara ara vuruyordu. Git gide hafiflemeye başladı. Rahim büyüdüğü için oluyormuş sanırım :)