feyzcvs erdem hastanesine sakın gitmeyin derim çok iyi doktorları da var ama hastane şartları çok kötü. Ben gittim doktordan memnunum olduğum için diğer her şeyi görmezden geldim ama çok pişmanım 35 haftalık doktorsuz kaldım, acil bir durumum oldu yoğun bakım dolu dediler doktorumuz ameliyatta dediler bakmadılar bile, hadi ordaki doktor ameliyattaymış, diğer şubelerinizdr doktor yok mu dedik yok dediler onlar da doğumdaymış yani acil bir durumda ortada kalırsınız:('(