Gamzecay soda beni daha çok yakıyor hatta. Süt de herkes soğuk süt demişti bana yarım çay bardağı ılık süt çok çok çokkk iyi geliyor bir onu deneyin. Eğer süt işe yaramazsa yarım yeşil elma. Eğer bunlar da işe yaramazsa doktorunuz ilaç verecektir yine de vazgeçmeyin her seferinde deneyin süt ve elmayı çoğunlukla iyi geliyor ben toplamda iki üç kez ancak ilaç içmişimdir