31+2 haftalığım tamamen sola dönüp yatamıyorum, kalçam ağrıyor sonrasında. Göbeğimi sola düşürüp yatıyorum. Onun haricinde sırt üstü en rahat ettiğim pozisyon ama haftam ileri olduğu için biraz korkuyorum sakıncalı diyorlar onun için. Doktoruma sorduğumda sen nasıl rahatsan öyle yat, zaten sen rahatsan bebekte rahattır kendini zorlama özellikle sol yan yatış diye demişti.😌