Merve775 Ozge_77 ben ilk baştan beri ona gidiyorum suratsız bi doktor size yaklaşımı soguk bi doktor ama bilgisi güzel ama
Masalll_26 Ozge_77 Ozge_77 bende ona gidiyorum ilk gittiysen öyle hissetmissindir zamanla sana alıştıkça açılıyor merak etme 😂
Merve775 Ela16 ama hakkını yiyemem her gittiğimde bize net şeyler söylüyor o yüzden en önemlisi işini hakkıyla yapması ❤️
Merve775 Ela16 biz insanlar da fenayız güler ilgilenir çok yılışık deriz gülmez suratsız deriz insan ığlu herşeyden kolay kolay memnun olamıyoruz canım 😀