Hayal26 Kızlar acil özellikle geceleri çok hareketlilik hissediyorum 2 gündür sizce normal mi yaşayan var mı
dilay_06 Hayal26 38+5 im yeri daraldığı için her hareketini daha çok ve net hissediyoruz o yüzden bize daha hareketli gibi geliyor
ecehanakbey Hayal26 ben de 38+5’e girdim, uyuduğumda hissetmiyorum ama onun dışında bütün gün hareketli ve aşağıya öyle bir baskı yapıyor ki anlatamam 😔
Hayal26 dilay_06 Çok endişelendim canım uzun süreli hareketli acaba bişeyden mi rahatsız oluyor diye düşündüm seninde mi hareketli
dilay_06 Hayal26 evet yılan gibi kayıyo arada tekme atıyo alt tarafa baskı yapıyo arada bazen ayağını tutacak gibi oluyorum nerdeyse hele hıçkırınca oturamıyorum
Hayal26 ecehanakbey bana sağlık ocağı çok hareketli olması da iyi değil demişti kafamı karıştırdı ama herkes aynı durumu yaşıyor sanırım rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah teşekkür ederim birazda olsa içim rahatladı
ecehanakbey Hayal26 herkes farklı bir şey söylüyor ama genel olarak aynı şeyleri yaşıyoruz :) en iyisini doktor bilir bence ona danış 😉 Allah’ım sağlıkla alsın kucağımıza evet her şeyden önemlisi o 🤍🤞