birsusamannesi ben ilk gebeliğim de de Turgut Özal tıp merkezindeydim memnundum biraz uğraştırıcı çok zaman alıyor ama onun dışında memnunum araştırma hastanesi olduğu için belirli bir Dr yok drlar değişiyor farklı önemli bı sorun olursa prof Dr Rauf melek oğlu beye danışıp o şekilde hareket ediliyor