Zanaaa 14+3 hamileyim adet olmamak dışında gebeliğe dair hiçbir şey hissetmiyorum iki hafta sonra doktor kontrolüm var ama kaygılanıyorum sizce bu normal mi bulantı yok halsizlik yok uyku yok
xbebegimx Zanaaa normal tabii ki kimi belirtisiz geciriyor kimi de benim gibi bitkisel hayata giriyor bulantidan falan🙂
Durucan Zanaaa 🥲 Aynı ben şuan 20+6 haftayım geçen hafta ilk tekmesini hissettim dedim tamam ben hamileyim. Benimde hiçbir belirtim yoktu ne bulantı ne tiksinme sadece biraz fazla uyurdum o kadar. Doktoruma bende panikle sormuştum çünkü benim için hamilelik çevremden gördüğüm kadarıyla benimki gibi değildi 😊 çok şükür hiçbir sorunumuz yok ikili taramamiz da temiz çıktı şuanda da gayet güzel geçiyor. Yani biz hamileliği güzel geçiren nadir insanlardanız 😊
mavideniz6 Zanaaa çok şanslı bir insansınız bence keyfini çıkarın ..Hareketlerini hissedene kadar ve ya karnınız çıkana kadar bir şey hissetmeyeceksiniz belli ki :) inanın diğer türlüsü çok zor o bulantı var ya o bulantı…😂
birannis_ Zanaaa ben 32 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri tek fark adet görmüyorum başkada hiç bir farklılık yaşamadım bu zamana kadar
Afzv Ben öğrendiğimden beri uyuyamıyorum rahat tek sıkıntım bu yüz üstü yatıyorum korkuyorum şimdi biraz karnımda büyüdü zaten yüz üstü yatınca ağrı başlıyor bende
Ada_ada Zanaaa 7 ay oldu ben de hala bir şey hissetmiyorum, ne bulantı, ne kusma, ne iştah açılması vs. Bebek hareketlerini hissediyorum sadece🙏 Her hamilelik kendine özgü oluyor, olumsuz düşünmeyin☺️
Varligibirdertyokluguyara Zanaaa benim de öyleydi İlk zamanlar . Öyle endişeleniyordum ki acaba gerçekten bebek var mı karnımda inanamıyordum ☺️ belirtim de sadece aşırı şişkinlik filan vardı. Ama sonra 3. Ayda bir mide bulantım başladı o zaman tamam hamileyim dedim 😂 yani boşver bu rahatlığın tadını çıkar
Nur001 6 ayım böyle geçti hamile miydim değil miydim belli değil karnım bile çıkmadı 🤦🏼♀️ Sonra dilimi tutamadım herkes duyuyordu bi nazar oldu bulantılar tiksinmeler rahatsızlıklar kendi ağzımla düştüm çok normal şeyler yaşıyorsun kimisinin hamileliği güzel geçiyor hiç dillendirme derim kendin bile deme 🙉
Cansut20 Zanaaa 8+1 hiç bir şey hissetmiyorum son 3 haftadır falan ilk başlarda yorgunluk uyku halsizlik vardı şimdi hiç bir şey yok umarım bir sorun yoktur inşallah korkuyorum bende