Deniz1616 Merhaba kızlar bebek arabası olarak STOKKE bakıyorum malum fiyat 30.000 tl ama ikinci el olarak 12.000-15.000 arası var sizce ikinci el onu mu almalıyım yada önereceğiniz başka bebek arabaları var mı güzel tasarımlı.
irem1652 Deniz1616 ben geçen sene kiwi bestway travel sistem almıştım çok çok rahat kullanımı ben çok memnun kaldım ☺️
Nhlhmz11 Deniz1616 Kraft a9 plus kullanıyorum dört aydır . Çok memnunum . Tam bir fiyat performans arabası bence. Hafif kolay katlanıyor, kabin boy .
Goksu2023 Deniz1616 valla bi akrabamız yoyko bebek arabası almış ikizlerine ayrı ayrı ama birini hiç kullanmamışlar onu ikinci el 2 bin olarak aldım bebeğim daha doğmadı ama görüntü güzel sürüş kullanışlı gibi bakalım
Ehaseki Stokke bebek arabası görüntü olarak çok şık bir araba. Ama kullanım açısından çok rahat edemeyebilirsiniz biraz hantal ve yer kaplayan bir araba. Puset ile uyumlu kabin boy bebek arabalarına bakabilirsiniz