Merhaba kızlar kız kardeşim için yardım istiyorum sizden ilk gebeliğini beş aylık ikinci gebeliğini yedi aylık kaybetti beş aydan sonra tansiyon artı protein kaçağı çıkıyor şu an tekrar 1aylık hamile 26 yaşında aranızda durumla ilgili bilgisi olan var mı Perinatolojiye muayeneye gidecek. Çok tedırgın ve korkuyor haklı olarak :(