birgaripana_ Kızlar miğdem yanıyo bogazıma vuruyo uyuyamıyorum kusacak gibi oluyorum ilaç içtim fayda etmedi ne fayda eder acaba ?
miniklestane birgaripana_ ben de çok çektim en donunda gaviscona başladım eğer dayanamayacak gibiysen kendine zulmetme doktoruna danışarak gaviscon kullanabilirsin bence
Sevimkayaa Soda iç dik yastık kullan hatta oturarak da uyuyabilirsin 😭 çok çektim maalesef. Havuç da iyi geliyor
birgaripana_ miniklestane direk gaviscon değilde hamileler için uygun olanından almiştim onu içtim gram fayda etmedi yav
Asli_bora birgaripana_ dene canım bende içtim şuan gaviscon da kullanıyorum o zaman biraz rahatlıyorum
2prenses_masal-oyku birgaripana_ elma süt ekmek maden suyu yoğurt falan iyi geliyo ama ben rennie yada gaviscon kullanmıştım o rahatlatıyodu birazda olsa birde solunuza yatın miğdeden yemek borusuna açılan yer sağ taraftaymış yanlış hatırlamıyorsam sola yatmak faydalı olur gibi
birgaripana_ adatuna gaviscon cok iyide işte hamileler için uygun olan farkli bitane verdi onu içtim oda fayda etmedi