tam olarak aşıdan mı sıcaklardan mı fikrim yok ama tam da aşı üstüne geldi bu baş dönmesi :/ sağlık ocağında yoktu yapmayacaklardı en baştan doktorumda dedi acil bi şey olursa burada uygularız zaten illa olman gerekmiyor diyo sonra kontole gittiğimde gelmiş o şekilde yaptı bide ebe senin doktorun çok biliyormuş dedi 😀 ilkini 1 ay önce yaptı bu 2. Aşım 33 haftamda