canım ege takipliyim öncelikle ileri haftada olduğun için gıcıklık yapabilirler. ben 24te gitmiştim bi saat yok ben şimdi bir şey bilmiyorum nasıl takip edicem diye söylenmişti doktor. özel oda 240 lira ama orda da kalsan refakatçi olarak eşini almıyolar, randevularda da odaya almıyolar. gayet sıkı tutuyorlar tahliller, ultrason falan ama sana bi ultrason fotoğrafı ya da bilgi vermiyorlat. ben her seferinde iyice darladığum için artık bilgi veriyolar :) öğretim üyelerine de muayene olabilirsiniz doğuma da onlar giriyor muayene 380 doğum 10-15 falan