Merhabalar. 29+5 oldu bugün. Oğlumun gelişimi normalde 2 hafta önde gidiyor. Sağlıklıydı. Bugün biraz yoruldum ondan mı kaynaklı bilmiyorum ama bebek şu an kasığıma alta tekme atıyor sürekli kramp gibi oluyor bazen. Tehlikeli bir durum mudur yoksa normalmidir ? Acile gitsem mi bilemedim aynı durumları yaşamış var mı ?