daisybebek Esradrs Canım bebek nekadarlıl tı? Bende 6 haftalıkken düşük yaptım kürtaja gerek kalmadı şükür doktor kanamam bitince adet ol ondan sonra düşün dedi
Buse4175 Esradrs 6 haftalıkken düşük yaptım doktor 1 adet dönemi bekle dedi ama 9 ay sonra hamile kaldım şimdi 24+5 iz👼
-merve13 7haftalık düşükten sonra bir adet geçirip hamile kaldım çok şükür şimdiki gebeliğimde bir sorun yok
Hzzz Esradrs banada doktorum 3ay ara vermemi soylemisti doktorunuza danismaniz gerekli kürtajdan sonra kontrolunuzde sorun cikmadiysa en azindan 1adet donemi mutlaka bekleyin rahim kendini sıfırlayıp toparlıyorum yeni gebeliğiniz icin faydası var.Rabbim tez zamanda müjdelesin sizi
Ruveyda35- Hzzz doktora gitmiştim canim baktı bi sorun yok dedi hamile kalabilirsin dedi 2 Mayıs’ta kurtaj olmustum bu ikinci adet dönemim amin inşallah isteyen herkese nasip olsun
Hzzz Ruveyda35- canım önce sen şunu söyle kürtaj olalı ne kadar zaman oldu.Birde uygulamada 3nokta var ordan yukle
Fhryhzr 7 haftalıkken düşük yaptım 25 Nisan tarihinde 1 haziranda bir Kez adet gördüm şimdiki adetim 1 temmuzdu olmadım iki gün önce kan verdim 7500 çıktı inşallah bu sefer iyi gidiyor şuan 5+1 im dua edin kızlar lütfen 🙏 ben hepinize dicem
Hzzz Ruveyda35- bir kaç gün sonra tekrarla istersen adet tarihinle yumurtlamanla aakasi olabilir.Merak etme inaniyorum en kisa zamanda guzel haberler alicaksin sadece umitsizlige kapilma ve hamilelige odaklanma
Ruveyda35- Evet valla yerimde duramıyorum hastaneye geldim özele hemen ciksin diye verdim bekliyorum dua edin nolur