Cerennn_ Eskişehir’deki doğum yapan anneler önerilerinizi hangi hastanede doğum yaptıysanız (özellikle devlet) memnun kalıp-kalmadığınız şeyleri paylaşır mısınız 🙏🏻 beni bir korku almış Durumda doğumunuz nasıldı ?
Dilara-26 Cerennn_ 10 gün önce batıkent ümit hast. De dogum yaptım. Murat beye takipliydim gayet güzel gecti doğumum.
Marya_ Cerennn_ ben şehir hastanesinde doğum yaptım normaldi benimkisi doktor değildi ebeydi ilgililerdi baya memnundum.
Lasvinia Ben ilk oglumu anadolu hastanesinde dogurdum epidural oldum gayette guzel gecmisti. Oglum 38 5 de geldi fakat kizim 38 6 oldu hala gelmedi. Kizimda da anadolu hastamesine godiyorum insallah yine oglumda oldugu gibi saglikla kucagima alirim.
Cerennn_ Lasvinia doğum fiyatı nasıl peki? Ben anlaradan geldim orda etlik şehir hastanesi takipçiydim ve doktorlarımdan çok memnundum perşembe günü burda şehir hastanesi Ergün tufan a gittim hiç ama hiç memnun kalmadım afedersiniz köpek gibi ilgilendi aynı. Hatta son haftalarda olduğum için niye geldin diye bide azar çekti. :( Doğumun gelmiş sancım gelirse acilden gir dedi iyice panikletti beni.
Cerennn_ Yareniko26 Murat Şenol’un herkes çok memnun. Bende tanıyorum o doktoru. Ama bayramdan önce aradığımda 13.500 olan fiyat şimdi 18.000 olmuş 🤦🏻♀️
Dilara-26 Yareniko26 kendi isteğimle sezaryen oldum. Murat Bey’e söyleyecek tek kelimem yok. Hem hamilelik sürecimde hem doğum anında hem de sonrasında çok yardımcı çok destek oldu. 🌸
Lasvinia Cerennn_ canim ben tanser senses e gidiyorum. Gayette memnunum. Allah 9ndan razi olsun bugune kadar kafamda hic bir soru isareti birakmadi herseyi gayet guzel anlatti yeri geldi pskologluk bile yapti o derece. Su an muayene 800 civari . Dogumu ben 4 ay once sordum epidural 17 500 civariydi. Guncel fiyati saliya kadar dogum olmazsa ogrenecem .normal ve sezeryan fiyatlari 15 bin sanirsam
Dilara-26 Cerennn_ ay inanmıyorum ya 🤦🏼♀️ 23 haziranda doğum yaptım o gün 14.500 dediler ama o gün zam gelmişti. Birkac gün önce hastanedeydim muayene ücretleri uçmuş herkes tartısıyordu veznedekilerle. Çok artmış doğum ücreti valla şok oldum :/
Cerennn_ Dilara-26 daha zamlı maaşı alamadan zam yapmışlar o kadar uyanıklar ki. Sanki devlet %40 zam veriyorda bunlar %30-40 a yakın zam yapıyorlar
Dilara-26 Cerennn_ valla dicek bisey bulamadım. Çok fazla zam yapılmış Allah hepimizin yardımcısı olsun
Senannnn Marya_ doğuma geçmeden egzersiz için izin veriyorlar mı sadece yatırıyorlar mı yanınızda yardımcı olacak biri var mıydı sancı karşıladığınız sürede eşiniz yada bir başkasına izin var mı 😌
Marya_ Senannnn hayır malesef kimseyi almiyolar doğum yaptığında seni yukarıya götürüyorlar odalar iki kişilik olduğu için eşini iki dakika izin verirler ancak yanında refakatçi sadece bir kişi olacak oda bayan olması lazım