Urasali Kızlar bende Sonunda doğurdum. 2.Gebeliğimdi ilki de isteğe bağlı sezeryandı. Bunda da spinali tercih ettim. Hiçbir sıkıntı yaşamadım. Aksine ilk doğumdaki dikişim o kadar kötüydü ki bunda yok denecek gibi az. Sorularınız varsa cevaplayabilirim
__Aysenurrr__ Urasali banada doktor sezeryan dedi ilk doğumunu ve ikinci doğumunu aradaki farklı anlatır mısın lütfen
Yorgn Urasali ay aynı ben ilk doğumundaki dikiş öyle kabarcıklı ki bakmak bile istemiyorum güya özeldeydi.dogumu nerde yaptınız nasıl geçti? Hayrli uğurlu olsun
Heyzilwq Urasali bende sezeryan oldum da nasıl daha çabuk toparlarım desteksiz yattığım yerden kalkabilirim acaba
Urasali __Aysenurrr__ ilk doğumda sondayı hissetmedim takıp çıkartırken 2. Doğumda hissettim uyusturmadna taktılar ama ağrısı yoktu.
Urasali __Aysenurrr__ ben ilk doğumda bilmiyordum dikişler için doktor krem yazıyormuş. Bu sefer bende isteyecem sizede yazmazsa eğer isteyin
Urasali Yorgn sağolun darısı size inşallah. İkisi de özelde oldu. Ama ilki dediğiniz gibiydi çok kötüydü ben herkeste öyle sanıyordum zamanla geçer diyordum ama öyle değilmiş. Bunda sadece ince bir çizgi var ona da krem yazdır geçer dediler
edkrcy Heyzilwq Arkadaşım sezeryan oldu ikiz gebelikti çok çabuk ayaklandı bol bol hareket etmek yürümek gerekiyor diyorlar ama bilmiyorum bende Çarşamba olucam kısmetse