Kızlar az önce yürüyüşe gitmiştim, eve gelip tuvalete girdiğimde böyle bi durumla karşılaştım. İlk defa gördüm böyle bişey. 34+3 deyim. Normalde çok sık akıntım oluyor zaten ama böylesini ilk defa gördüm. Doktor randevum çarşamba günü,o güne kadar beklemeli miyim ki, endişelenmek istemiyorum ama başına daha önceden böyle bişey gelen var mı?