Gmzdgy Kızlar bebeğim 36. Haftada 3.500 kg. Kafası da 39 haftayla uyumlu suanda. Doğuma kadar 4 u gecermi bilemiyorum. doğum yapan varmı 4 kiloyla
Sirine34 Gmzdgy bende aynı durumdayım 38. Haftada alacak doktorum bu 2. Gebeliğim sezaryen olacak acep 38 e kadar kaç olur
Lavina Gmzdgy ben 4260 doğurdum ilk bebeğimdi çok zordu doğduğu an zor değildi ama sancısı aşırı zordu
Hilal2 Annem kardeşimi 4500 kilo 56 cm 35 haftalık doğurmus hemde normal doğum şimdiki aklım olsa sezeryan olurdum diyordu
Fik Bir tanıdığımın yengesi 41. Hafta doğum yaptı hemde normal 😄😄 4 kilo tospik bir kızı oldu 🤭 suni sancı verildi sanırım