Masalada Lina-47 ben gidiyorum İbrahim batmazın yanına çok memnunum ondan insallah doğumuma o denk gelir bide Ömer tamo da var
genannesi Lina-47 üç sene önce cihanpol MEM arjen e sezeryanla doğum yaptım çok memnunum kaldım eğer Kızıltepe de olsaydım şimdikş bebeğimi de ona yaptırırdım
Marly21 Lina-47 ben işl sezeryanımı cihanpolde enes bey yaptı. Şimdi fiyatlar uçtu mardin devleti düşünüyorum randevuda bulamıyorum 32+3üm doktorsuz kaldım 🤣🤣
_momes QueenMTM231120 merhaba bana nusaybinden sevk verdiler ikili test için mardin e. Geldiğimde aynı gün içinde testim yapılır mı? Bilginiz var mı?
Marly21 Lina-47 ben bi kez tek muayene oldum mardin devlette ibrahim batmaz diye biriydi. Devlete göre ilgili geldi bana ama devlette o an kim nöbetçiyse o girmiyo mu. Muayyen olduğun doktor girecekse çok iyi olur ben de bekliyim şurda
Lina-47 Ya bendede bebeğin eşi rahim ağzını kapatmış mecburen amelyt olmam lazımmış çok korkuyorum doktorlar hakkındada bir bilgim olmadgı için çok merak ediyprum 🥹
Nur-0101 Lina-47 Merhaba kaç haftalıksınız doktor eşi ile ilgili tam olarak ne dedi acaba bnde 20 haftalık gebeyim doktor plesanta aşağıd biraz önde kanama olabilir dedi
Lina-47 bsranur123 Bn şuan Mardin’de değilim ama 15güne gelcem İnşllh nusybndeki doktor önce beni oraya sevk etmesi lazımmış öle ancak gelebilirim mardinide pek bilmediğim için sizden yardım istedim normalde ben Irak erbildeyim 🥰
Lina-47 Marly21 Banada aslnda cihanpolde mem arjeni teklif ettiler ordan dönmeden önce gidip görmek istedik ama maalesef çok doluydu hastaları coktu
Lina-47 Marly21 Sanmıyorum hamgi doktor seni muayne ettiyse o sana gün vermeli ve onun yaptığını biliyorum **
Masalada Marly21 ben onun yanına gidiyorum çok iyi biri tavsiye ediyorum valla inşallah doğumum da ona denk gelir
Marly21 Lina-47 evet yoğunluktan dolayo ben de enes bili tercih etmiştim. Bir de bir şey sorcam ben sadece 1 kez muayene oldum ibrahim batmazdı doktorum yeterli olur mu bazıları 2 3 kez muayene olmuş olman gerekir falan demişti randevu bulamıyorum ben ya. Oğlumla da gidemiyorum kızıltepedeyim burdaki devlet de önerilmiyor genel olarak
Sdda04 Marly21 İbrahim batmaz öğretim görevlisi diğer doktorlar 9.30 da başlarkendikkatimi çeken bu adam tam vaktinde mesaiye başlamıştı bende sadece bir kere devlette Esra diye birine muane oldum doğumu orda düşünüyorum bu sefer İbrahim beye aldım bakalım Allah hepimize hayırlı doğumlar versin
Sdda04 Marly21 valla bilmiyorum canım bende 9 aylık hamileyim daha 2. Gidişim olacak hep cihanpole gittim mardinde yabancıyız pek bilmiyorum yani sadece geçen bir psotta gördüm Ömer tammo varmış sezeryan de çok iyiymiş falan diye bilmiyorum
Marly21 Sdda04 anladım kuzum teşekkür ederim benim 2. Sezeryanım olacak sonradan bile korkuyorum ilkimi güvenilir olmuştum güzel geçti sonda da uyuşukken takılıp çıkartıldı memnundum da . Hala aynı doktora takipliyim ama 2. Sezeryan 12 bin dedi geçen danışma. Ben de o yüzden mardin devlette olmayı düşünüyorum
Sdda04 Marly21 valla cihanpolde iyice uçurdu fiyatları bende orda düşünüyordum doğumu ama fiyatlar uçunca devlete geçiş yaptım devlette hiç gidilecek gibi değil ama artık mecbur ya
bsranur123 Marly21 ayyy bende cok korkuyorum sondadan kuşum ilk kizimda cihanpolde uyusturduktan sonra takmislardi devlette nasıl olur bilmiyorum 😢 almis basini gitmis fiyatlar ya ozelde