BuseVeMinikleri çok iyi düşünüp karar verin her halükarda satış yaparsınız ama ciddi üstünde durmanız gerekiyor. Ben e ticaretle uğraşıyorum ama gerçekten zor özellikle Trendyol oldukça yoruyor. Komisyonu kargosu reklamı bütçeni sürekli artırman gerekiyor. Şimdiden bol satışlar dilerim Allah bolluk bereket versin inşallah