Nidaaaaa
20.haftamdayken ayak altım, avuç içim kaşınmaya başlamıştı.Tahlillerim temiz çıkmıştı. Doktor öyle olunca ilaç vermedi. Sonra kaşıntılarım azaldı hatta çoğu gün kaşınmadım.ama 29.haftamda kaşıntılarım tüm vücuduma yayılıp gece uyuyamaz hale gelince gelince tekrar test yaptırdım. O zaman tahlillerim yüksek çıktı.
Gebelikle gelen bir rahatsızlıkmış. Doğum olunca tamamen geçer dedi doktor bana da. Geçmiş olsun 🌸