Kızlar benimde bi sorum olacak size bugün adetimin 4. Günü 10. Gün rahim filmi cekilicem yani haftaya çarşamba bende bu ay ovulasyon testi almıştım kullanmak için sizce bu ay kullanmalı miyim yoksa bu ay bekleyip diğer ay mi başlamalıyım kullanmaya lütfen beni aydınlatın ilk defa kullanicam çünkü hicbi fikrim yok bu ovulasyon testleriyle ilgili 🙏🏻