Selam herkese🥰 daha dün haşhaş tanesi kadar olduğumuz günleri hatırlıyorum burda.ne çabuk geçti zaman . Cumartesi sabah 8 de doğumum var. Spinal sezeryan olacak. Yaşadığım herşeyi tecrübelerimi herşeyi sizinle paylaşmak istiyorum. Umarım hepimiz bebisleri sağlıkla kucağımıza alırız🥰🥰🥰🧿