Aysegull123 Merhaba arkadaşlar yarın randevum var 10 haftalık oldu kontrol yaklaştıkça daha da stres oluyorum aşamıyorum Dualarınızı bekliyorum Allah bebeğini bekleyen herkesi sağlıkla kavuştursun 💗
Duyguss24 Aysegull123 Amin inşallah canım benim cümlemiz sağ salim sağlıkla vaktinde kucağımıza alıp yuvalarimiza dönelim inşallah annelik testte çift çizgiyi görünce başlıyor evham hiç bitmiyor hepimiz neredeyse aynıyız sevinmeye korkuyosun hep Bi vesvese Allah korusun inşallah gönlünü ferah tut hicbirsey yok inan çok güzel haberlerle dönersin evine inşallah hepimiz aynıyız
Aysegull123 Duyguss24 bende sevinmeye korkuyorım bir de düşüğüm olduğu için heves etmek istemiyorum bişeyler almak bakmak istemiyorum 😔
Duyguss24 Aysegull123 Rabbım hicbirimizi evladimizla imtihan etmesin canım benim bisey olmaz inşallah korkma 🤲
Aysegull123 Caizint karından yapıyo hep sadece ilk kontrolümde karından görünmez diye vajinal yaptı keseyi görmek için
Caizint Bende kese de, 7 hafta da vajinal yaptı. 12-14 arası bir daha gideceğim onda da rahim ağzı kısalığına vajinal bakacak , daha sonra hep karından bakacakmış