Oğlum 5ay 22 günlük son iki haftadır maşallah çok dönüyor ilk bebeğim ve çok korkuyorum sürekli yüz üstü yatiyor elimden geldiği kadar dikkat ediyorum düzeltiyorum biraz sırt üstü kalıp tekrar dönüyor ve çoğu zaman çırpınıyor bunu yaşiyan varmı bunlar normal mı gerçekten korkudan çoğu zaman yatamiyorum geceleri eşimle nöbetleşiyoruz kafayı yiyicem gerçekten Allah korusun bişy olur diye tamamen yüzünü yastığa gömüyor