Ecemsiayrn Arkadaşlar henüz yeni gebeyim 9+2 günlüğüz ne zaman başlamalıyım? kullanıp memnun kaldığınız ürünler var mı paylaşırsanız çok sevinirim 🌸
newmom07 Ecemsiayrn unimom ve bioil kullandım 2. Ayda başladım her gün sürdüm. Şuan 35+3 üm çatlamayan yerim kalmadı sürmeyi bıraktım sinirden.. bence öalesef genetik annenizde varsa %100 sizde de oluyor inşallah olmaz ❤️
Bilge_11 Ben hiç öyle şeylere para vermeyi düşünmedim genetik olduğunu düşünüyorum belki fayda ediyordur onu bilemem ama ben z.yagı sürüyorum banyodan banyoya o kadar