Rabissss995 Kızlar 32.haftam . İlk gebeliğim hareket ettikçe özellikle sağ yanım ve sağ kaburgamın altı çok batıyor acıyor. Ve bazı hareketleri de karnımın içini ve vajinama doğru olan kısmı acıtıyor. Bu normal mi ? Bu durumu yaşayan var mı?
Er_se_azelyaisik Rabissss995 ben de 32 haftalık hamileyim özellikle birkaç gündür kaburgalarıma tekme atıyor sanki o kadar acıtıyor ki hareketleri durduk yere yerimden zıplıyorum aniden acıtıyor 🥺😂
1prensesannesi_ Rabissss995 bende 32 haftaligim canım aynı şey bnde de oluyor kaburgalarım çok batıyor nefes alırken de aciyor bazen kasıklarıma da şiddetli ağrı giriyor ne yapicam bende bilmiyorum şuan uyuyamıyorum ağrıdan 🥺😥
sselinn Rabissss995 insanın her yeri ağrıyor. Hamilelikten hep☺️ doğum yapar yapmaz geçecdk merak etmeyin
Aslan10 Rabissss995 cinsiyeti kız mı acaba kız bebebk kaburga ağrısı yapar der eskiler annem ablama hamileyken hep kaburga si ağrıyormus
Rabissss995 Er_se_azelyaisik aynen geceleri yatamıyorum. Normalde de hamile karnından korkardım şimdi hareket ettikçe bi garip oluyorum🤭🤭Allahım sağlık versin ama özellikle sağ yanımdan çok acıtıyor.
Rabissss995 Er_se_azelyaisik bebişinin kilosu kaç canım bu arada ? Bizimki 1600 dedi ama az geldi bana
Er_se_azelyaisik Rabissss995 benim de özellikle sol tarafta oluyor yani sol kaburgamı acıtıyor 🥺 Bizim de kilomuz 1917 aslında normal yok az değil bize az geliyor canım zaten bundan sonra kilo almaya başlayacaklar bebişler
Er_se_azelyaisik Rabissss995 bizimki böyle coşuyor evde ama hastaneye gidiyorum hareket etmiyor iki defa nst çektim sonra hareket etti hanımefendi 😂
Rabissss995 1prensesannesi_ evet sırt üstü uzanamıyorum nefesim daralıyor sanki. Ve kaslarımda bacaklarımda kollarımda böyle güç kaybı hissediyorum. Kilom yok ama sanki ağırlaştım oldu son bi haftada
Elifce123 Kızlar bende 35.haftaya girdim bugün sağ gögüs altı 1 haftadır ağrıyor ara ara çok huzursuzım neden oluyor anlamadım Hele bazen çok şiddetleniyor batıyor böyle
1prensesannesi_ Rabissss995 benim de öyle rahatça uyumak istiyorum ama olmuyor nefes alırken batıyor ne yapicam hiç bilmiyorum aglayasim geliyor sürekli ağlamak istiyorum hep bağıra bağıra ama olmuyor sessiz ağlıyorum 😥😥😩😩
Aslan10 1prensesannesi_ geçmiş olsun benimde sol kalcam çok ağrıyor ne yat biliyorum ne oturabiliyorum dönme dönemiyorum daha çok da yeni 13 haftalık ne oldu anlamdım
Adapte34 Rabissss995 bende aynı şeyleri yaşıyorum 28. Haftadayım ikinci gebeliğim bu hareket ettikçe sanki bıçak kesiyormuş gibi hissediyorum çok tuhaf çok sert oynuyo diyebilirim sizin cinsiyeti kız mı
Adapte34 Rabissss995 evet sonlara yaklaşıyoruz benim kaburga ağrım olmuyo hep kasıklarımda pozisyonunuda bilmiyorum sizinki nasıl duruyo ters mi yoksa dönmüş mü❤️
Elifce123 Bu ağrı için doktora gittiniz mi yada kntrlde sordunuz mu randevum haftaya benimde. Bu arada benim bebeğimde erkek 2. Hamileliğim İlk kızımda böyle olmadı hiç