sahra_085 Arkadaşlar, uzun zamandır biberon arayışındayım. Meme reddi olmaması için hangi biberonu almalıyım? Ya da siz ne aldınız?
arirangg sahra_085 Lansinoh’un yavaş akış biberonunu önerdiler . Ben de onu aldım. Meme reddi yapmıyormuş ama yavaş akış olması önemli
sahra_085 Bana da hep Lansinoh tavsiye edildi. Philips avent diyen de oldu ama onda meme reddi yaşayan anneler de olmuş. Kafam çok karışık 🥴