Merhaba hanımlar. 26 günlük evliyim. Düğünümün olduğu gün benim ovulasyon dönemimdi. En son 25 mayısta regl gördüm. 11 Haziran’da evlendim. Dün gebelik testi yaptım 2 adet ve pozitifti. Ama buraya adet günümü yazınca 42 günlük olarak hesaplıyor. Bu biraz imkansız. Nerede hata yaptım sizce??